من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

عاشقی رسم خوش فرهاد بود من هنوز درمانده آه توام
من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

عاشقی رسم خوش فرهاد بود من هنوز درمانده آه توام

عرب آباد ( کرمان)

روستایی بعد از ماهان و همردیف سکنج . سردسیر طوری که توی  آفتاب و مرداد ماه می لرزیدی . روستا با درختان چنار و باغات گردو و گیلاس و هلو زردالو و یه جوب که از وسط روستا میگذرد.و من و نرگس و هلیا  برنامه رو دخترانه اجرا کردیم و قرار بود یه برنامه لش کردن باشه و همش تو افتاب استراحت کنیم و بخوابیم ولی حدود ساعت 12 و نیم حوصلمون سر رفت و رفتیم تا توی باغات روستا قدمی زده باشم که رودخانه کوچکی دیدیم و مسیر امتداد رودخانه رو دنبال کردیم  و طبق معمول ماجراجویی مان گل کرد و تصمیم گرفتیم که تا سرچشمه رو پیدا کنیم. از اهالی روستا مسیر و فاصله رو پرسیدیم که هر دو نفر رفتنمون رو منع کردن  ( به خاطر خانم بودن ) و گفتن طولانیه و حدود 5 تا 6 کیلومتره بجز یه پیره مرد که ادعا کرد 3 کیلومتره

ما هم طبق معمول حرف گوش نکرده و حدود دو کیلومتر از روستا دور شیدم ولی وسط راه واقعا ترسیدیم و تصمیم گرفتیم که برگردیم  در همین حین دختر و پسر جوان بهمراه دو دختر بچه  رسیدن و گفتن که قصد رفتن به سرچشمه رو دارن و ما هم خوشحال به همراهی آنها عازم پیدا کردن سرچشمه شدیم.

خلاصه نه کفش مناسب نه خوراکی و ... فقط یه بطری اب رفتیم و رفتیم و رفتیم تا بعد از جدود طی 6 کیلومتر شایدم بیشتر به سرچشمه رسیدیم.

دامنه ی کوهی پر از چمن و چشمه و درختچه های کوچک و بزرگ طوری که زمین چمن  زیر پات کمی پایین میرفت و کفشت توی اب فرو می رفت و این خیلی قشنگ بود و شاید کمی خطرناک

توی اون قسمت از فاصله های نزدیک از زیر بوته ها و درختچه ها اب بیرون میاومد و زیبایی خاص خودش رو داشت.

وقتی برگشتیم روستا حدودی ساعت 5 بود با پاهایی دردناک و خسته  ولی باز هم میارزید به تمام سختی هاش

(28 مرداد 1401)


https://s27.picofile.com/file/8457174100/%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B2%DB%B0%DB%B8%DB%B1%DB%B2_%DB%B1%DB%B4%DB%B2%DB%B3%DB%B1%DB%B5.jpg


https://s27.picofile.com/file/8457174484/%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B2%DB%B0%DB%B8%DB%B1%DB%B2_%DB%B1%DB%B4%DB%B3%DB%B4%DB%B2%DB%B3.jpg




https://s26.picofile.com/file/8457174276/%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B2%DB%B0%DB%B8%DB%B1%DB%B2_%DB%B1%DB%B4%DB%B1%DB%B8%DB%B3%DB%B7.jpg


https://s27.picofile.com/file/8457174418/%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B2%DB%B0%DB%B8%DB%B1%DB%B2_%DB%B1%DB%B2%DB%B0%DB%B8%DB%B5%DB%B5.jpg



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد