من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

عاشقی رسم خوش فرهاد بود من هنوز درمانده آه توام
من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

عاشقی رسم خوش فرهاد بود من هنوز درمانده آه توام

دره و آبشارهای میرشادی (کرمان)

دره میرشادی یکی از دره های زیبای کوه هزار هست. دره ای که از میانه اش رودخانه ای می گذرد با ابی گوارا وسرد. یه جاده خاکی به سمت کوه هزار رو بالا می ریم خاکیش خیلی بد و خیلی طولانی بود. اما طول مسیر باغهای و زمین های کشاورزی زیادی بود. آخرین  نقطه جاده خاکی یه چشمه هست که ماشین رو همونجا پارک کردیم و زدیم به دل کوه. توی مسیر یه سد سیمانی کوچیک هست و اگر دره رو به سمت بالا ادامه بدیم کلی آبشار کوچیک و بزرگ می بینیم. این منطقه رو صالح پسر کوه هزار بهمون نشون داد و قول گرفت هیچوقت به هیچکسی نگیم که این دره زیبا کجاست .

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:30 ب.ظ

سلام چقدر وبلاگ خوبی دارید

از کجا باید بریم اینجا رو ؟؟

سلام و سپاس
اینجا یکی از دره های اطراف کوه هزاره و حقیقتا جاده خاکی داره و دقیق خودم نمی دونم چطوری باید ادرس بدم

محمد چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:21 ب.ظ

فدا سرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد