من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

عاشقی رسم خوش فرهاد بود من هنوز درمانده آه توام
من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

عاشقی رسم خوش فرهاد بود من هنوز درمانده آه توام

جزیره لارک (هرمزگان)

جزیره لارک بین دو جزیره قشم و هرمز و در 12 کیلومتر قشم قرار دارد . جزیره ای خالی از سکنه و دارای یک فانوس دریایی ، ساحل رنگین کمان که پر از شن های رنگی ست و ساحل خاکستری و ساحل لاکپشتها که محل  تخم گزاری لاکپشت ها در فصول خاصی ست.

تعطیلات عید وقتی با خانواده به قشم رفتم یه قایق اجاره کریدم و به این جزیره رفتم . جزیره لارک شاید به قشنگی هرمز نباشه ولی رنگ و بوی خاص خودش رو داره و دیدنش خالی از صفا نیست. مردی که ما رو به جزیره لارک برد توی ساحل فانوس گفت نمی خواد اینجا زیاد توقف کنه و دلیلش رو غرق شدن پسر 6 ساله اش توی این ساحل گفت . خیلی درد ناک بود وقتی برامون تعریف کرد و ما هم برای اینکه زیاد عصه نخوره زود برگشتیم.

توی قایق موقع برگشت گوشیم ارور داد  و من ناخواسته  مموری رو فرمت کردم و کل عکس ها م بفنا رفت (2 فردوردین 1401)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد