من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

عاشقی رسم خوش فرهاد بود من هنوز درمانده آه توام
من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

عاشقی رسم خوش فرهاد بود من هنوز درمانده آه توام

جیرفت (کرمان)

جیرفت یکی از شهرهای باستانی با قدمت بیش از 2000 ساله می باشد با گنجی از عهد قدیم


موزه جیرفت : که بسیار کوچک و شامل ظروف سوفالی و مجسمه ها و وسایل قدیم و یک کتیبه که فقط عکسش بود بدون اصل

شهر قدیم : معروف به شهر دقیانوس مربوط به قبل از اسلام یعنی حدود 1200 تا 1300 سال پیش و بعد از حمله اعراب به ایران

کنار صندل: پهنه باستانی  که قدمتی پیش از تاریخ ایران دارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
هخامنش کرمان جمعه 15 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 11:05 ق.ظ http://hakhamaneshk.blogfa.com

جیرفت یکی از شهرهای باستانی با قدمت بیش از 2000 ساله می باشد:
5000 ساله

شهر قدیم : معروف به شهر دقیانوس ولی نه در زمان دقیانوس بلکه مربوط به قبل از اسلام یعنی حدود 1200 تا 1300 سال پیش و بعد از حمله اعراب به ایران:
دوران دقیانوس به همین دوران می گویند و 1200 سال پیش

کنار صندل: پهنه باستانی که قدمتی پیش از تاریخ ایران دارد:
5000 ساله و تمدن آراتا

سلام و درود
نمی دونستم دوران دقیانوس به 1200 سال پیش می گفتن
فکر میکردم میشه حدود قبل از اسلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد