من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

عاشقی رسم خوش فرهاد بود من هنوز درمانده آه توام
من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

عاشقی رسم خوش فرهاد بود من هنوز درمانده آه توام

آبشار بازرگان (کرمان)

در روستای سراسیاب شش به سمت کوه بازرگان دره ای با اب رودخانه بارکی وجود دارد که مسیر آب به بیخ کوه بازرگان و ابشار زیبایی با خزه های سبز می باشد. انبوده =وشش گیاهی در انتهای دره به قدری زیاد از که رفتن به طرف دیگر دره را سخت می کندو در بعضی قسمت ها مسیر پاکوب کاملا ریزش کرده و تمام میشود  و کمی سخت می شود اما ارزش رفتن تا ابشار را دارد.در میانه را چند درخت جوان چنار و چشمه ای وجود دارد که دفعات قبل فقط تا چشمه رسیده بودم . مسیر کامل از روستا تا آبشار حدود 8 کیلومتر می باشد(2 آبان 99)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد