من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

عاشقی رسم خوش فرهاد بود من هنوز درمانده آه توام
من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

عاشقی رسم خوش فرهاد بود من هنوز درمانده آه توام

کوه های مارکشه راور (کرمان)

در افسانه های قدیم ماری بود که بزرگ که از دعای مردی خیر سنگ شد که سرش در اسماعیل آباد و دمش در علی آباد نمکی می باشد. رشته کوهی که واقعا شبیه مار بزرگ خفته ای می باشد که قسمتی از راور را گرفته و زیبایی خاصی با این منطقه داده است. چین ها ی برجسته بالای این رشته کوه همانند دیوارهای سنگ چین دست بشر می باشد و قسمت پایین آن همچون کوه های اره ای اندوهجرد زیبا با رنگ بندی فوق العاده . در مسیر آبشار مکی این رشته کوه را از نزدیک می توان دید.


http://s14.picofile.com/file/8409649876/%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B0%DB%B0%DB%B9%DB%B2%DB%B5_%DB%B0%DB%B8%DB%B0%DB%B3%DB%B0%DB%B0.jpg


http://s15.picofile.com/file/8409650368/%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B0%DB%B0%DB%B9%DB%B2%DB%B5_%DB%B0%DB%B8%DB%B3%DB%B1%DB%B5%DB%B5.jpg



نظرات 1 + ارسال نظر
علی پورتقی آبادی جمعه 19 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 01:06 ب.ظ http://rrrsoheyl.blogfa.com/

سلام بر شما که طبیعت گردی و کوهنوردی را پیشه خود قرار داده و در کنار زیبایی های آن شادی و نشاط را به زندگی خود و همراهان هدیه میکنید
از این که درباره شهر من و مخصوصا کوه مارکشه مطلبی در وبلاگتان دیدم خوشحال شدم
اما هر کس راهنمای شما بوده یا از هر جایی که استناد کرده اید محل کوه را کاملا اشتباه ثبت کرده اید که بر شما خرده ای نیست و ظاهرا زاهنماهای شما یا نا آگاه بوده اند یا دقت لازم را نداشته اند
رشته کوه مارکشه در شمال شهر راور واقع شده و روستای مکی و جاده آن در شرق راور
خوشحال می شم بتونم راهنمایی کنم برای جاذبه های تاریخی و طبیعی شهرم
باز هم تشریف بیاورید در خدمت باشیم

سلام سپاس از نظرتون
ما راهنما نداشتیم خودمون رفتیم شاید برای همین اشتباه شده
ولی به نظرم برای رسیدن به روستای مکی از کنار کوه های مارکشه رد شدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد