من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

عاشقی رسم خوش فرهاد بود من هنوز درمانده آه توام
من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

عاشقی رسم خوش فرهاد بود من هنوز درمانده آه توام

دره آردی لاله زار کرمان

دهنه اردی یا آرتی از سد شروع و در خلاف جهت مسیر رودخانه به سمت بالا می رود. مسیر رودخانه سرسبز و با ابی فراروان  روی چمن زیبا نقش بسته. این مسیر تا عشایر حدود یک ساعت کمتر و بعد از عشایر در دامنه دو کوه ادامه دارد و حدود دوساعت پیاده روی به تخت عبدالبیگی که چمن زار  است می رسیم . ادامه مسیر به قله لاله زار می رود. این مسیر رو با خانواده (خواهر-داماد- برادرزاه) و دوستانم (نرگس - اسما ) پیمودیم.(6 تیرماه 99)















نظرات 1 + ارسال نظر
هخامنش سعیدی پنج‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 06:57 ب.ظ http://kerman.sub.ir

همان سد خاکی لاله زار؟

سلام بله پشت سد خاکی مسیر رودخانه رو برین بالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد