من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

عاشقی رسم خوش فرهاد بود من هنوز درمانده آه توام
من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

عاشقی رسم خوش فرهاد بود من هنوز درمانده آه توام

روستای تاریخی گیسک و رمل و تیه های شنی زرند (کرمان)

روستایی در منطقه باب تنگل که بر اثر زلزله سال 56 خراب شد. اما معماری زیبای آن هنوز  هم می درخشد. خانه هایی سرخ رنگ و پله لپه در دامنه کوه و بزرگترین روستای خالی از سکنه ایران می باشد. در پشت روستا و دامنه کوه چشمه ای وجود دارد که بر عکس هوای منطقه آبی گرم دارد.

در فاصله کمتر از 10 کیلومتر آنطرفتر رمل های شنی و تپه های  زیبایی وجود دارد که طبیعت زرند را به رخ می کشد. ولی حیف که کارخانچات و معادن اطراف تمام طبیعت را به گند کشیده و هوا را زیادی سنگین کرده است. (1398/09/29)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد