من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

عاشقی رسم خوش فرهاد بود من هنوز درمانده آه توام
من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

عاشقی رسم خوش فرهاد بود من هنوز درمانده آه توام

امروز اصلا حالم خوش نیست

امروز اصلا حالم خوش نیست

دلم می خواد بنویسم
دلم می خواد روی دیوار اتاقم نقاشی کنم
دلم می خواد پاهامو بکنم توی یه جوی آب و تا بالای سرم خیس شم
دلم می خواد بدوم بی پروا و وقتی زمین خوردم بلند بلند گریه کنم و اشک و بینیمو با لب آستینم پاک کنم
دل می خواد عاشق شم
دلم می خواد یکی رو در آغوش بگیرم و بی پروا ببوسم
اما نمی دونم چرا نمیشه



اما نمی دونم چرا نمیشه

( ثنا)



http://s6.picofile.com/file/8246731676/1cdeabfa0fd243a4008e509d99fd806a_425.jpg

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد