من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

عاشقی رسم خوش فرهاد بود من هنوز درمانده آه توام
من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

عاشقی رسم خوش فرهاد بود من هنوز درمانده آه توام

اسمان من

  

 

امروز صبح آسمان کرمان زیباتر شده
ابرهای سیاه دیگر ، غصب ندارند
نسیم امروز بوی بهار را می دهد

امروز خورشید کرمان به گرمی ستارگان دیشب شده
گویی گرمی مهتاب نیمه شب را دزدیده

برعکس هر روز ابری ، دلم نگرفته است
انگار بین دلم و سیاهی درهم رفته آسمان پارچه سفید صلح بالا رفته است

آسمان کرمان تو را به هیچ نمی فروشم که زیباترین آسمان ها تویی

نظرات 1 + ارسال نظر
behzad چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 ب.ظ http://khofashe.blogsky.com

از تریاکش بگو. چرا اینقدر تریاک کرمان خوبه

سلام
نمیدونم هنوز مصرف نکردم
ولی فههمیدم چشم اونم میگیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد