من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

عاشقی رسم خوش فرهاد بود من هنوز درمانده آه توام
من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

عاشقی رسم خوش فرهاد بود من هنوز درمانده آه توام

دل تکونی تق تق تق ....

 

 


دل تکونی تق تق تق .... 
سلام دلم من ، امروز اومدم سراغت که دلتکونی کنم و یه حال و احوالی بهت بدم .دل من تو جایگاه عشقی ، پس کینه ها رو می ریزم بیرون . با یس پنجره های غبار گرفته رو می شویم و با طه جلا می دم ، حال که خسته می شود از این همه گرد و غبار ، صدای موسیقی رو زیاد می کنم و پای کوبان می چرخم تا شوق در قلبم جاری شود . پنجره را می گشایم تا صدای عشق مرا
 آسمان بفهمد و ستارگانش را به من قرض دهد  و رقصم را مهتاب ببیند تا حریر نورش را بر من بتاباند  . بر روی آینه وجودم ، سجاده ای از گلبرگ یاس می اندازم که غرورم خجل شود .  انتظارم را بر روی تاقچه می گذارم و غصه هایم را در صندوقچه و به همراه شکست هایم که روی دیواره ی قلبم چسبانده ام در آخرین دفتر قلبم مدفون می کنم . نقاشی روی قلبم را خودم خواهم کشید ، تصویری از یک رودخانه تا همیشه قلبم روان باشد و یک ساحل که غروبهایش دلتنگ آمدن یک مسافراست. چشم های قلبم را می کشم با سرمه ای که شاید دستهای دراز شده را بهتر ببیند  .
من شعر ی را که بر سر در قلبم زده ام خود سروده ام . قطرات اشک قلبم را باد می سپارم تا برای طوفانی کردن دریایم
  نیز بهانه ای داشته باشم.
خدایا قلبم را شستم
  تا برای تو زیبا تر شود پس زیباترم کن ای زیباترینم.  

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ق.ظ http://Bia2vn.blogsky.com

سلام ........ مطالب زیبایی میزاریبه منم سر بزن

سلام قربونت مرسی

سهند پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:48 ب.ظ

ثنا
فوق العاده است
به خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا

بووووووووووووووووووووووووووووس

قربونت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد