من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

عاشقی رسم خوش فرهاد بود من هنوز درمانده آه توام
من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

عاشقی رسم خوش فرهاد بود من هنوز درمانده آه توام

ایرانی ، انسانی باهوش یا ابله

چرا ما ایرانی ها اصالت و ارزش های خودمون رو اینقدر راحت جایگزین می کنیم

کتاب های ابوعلی سینا و ... در بهترین دانشگاه های دنیا تدریس می شه اما این کتاب ها حتی توی کتابخانه ها نیست که حداقل خاک بگیرن

طب سوزنی و سنتی ما ایرانی ها الان در کره و چین مورد استفاده قرار می گیره

ورزش یوگا و یا انرژی درمانی  در ایرا ن و به عنوان یک طب استفاده می شده که هندی ها اون رو  برداشتند و به مرتازان خودشون نسبت دادند.

حجامت و بادکش کردن به عنوان  طبی قدیمی شده  مردم روشنفکر ایرانی  اون رو به خرافات نسبت داده اند در صورتی که در بهترین بیمارستان های آمریکا این روش به عنوان بهترین روش درمانی در کل امراض استفاده می شه .

ما ایرانی ها بیشترین جشن های دنیا رو داشتیم که کشورهای اروپایی بسیاری از این جشن ها رو در حال حاضر استفاده می کنند مثل جشن آب که همون جشن آبانگان خودمونه.

و یا جشن تاسوعا و عاشورا که مردم به دلایل مذهبی جمع می شوند و گریه می کنند در ژاپن از روی این سنت مکانهایی رو برای درمان افسردگی برای گریه کردن قرار دادند.

طبق آخرین تحقیقات دنیا بسیاری از سردرد های زنان مثل میگرن از این ناشی می شود که رگ های سر باز است و اگر در بعضی مواقع فشرده شود این سردرد ها خوب می شود و این روش همان دستارهای بلند زنان قدیمی ایرانی است که محکم به دور سر می بستند.

تحقیقات جامعه شناسان دنیا به این نتیجه رسیده که انسان بدون داشتن پشتوانه دینی به زوال و نابودی میرسه و تازه جوانان ما به این نتیجه رسیدند که دین به درد نمی خوره .

زنان متمدن اروپایی عامل اصلی ارزش و پیشرفت خودشون رو پوشش مناسب می دونن در حالی که دختران و زنان ایرانی حجاب رو عامل دِمُدگی و مانع پیشرفتشون قلمداد می کنن و یادشون رفته که حجاب ما ایرانی ها به قبل از اسلام و حتی قبل از زرتشت  بر می گرده .

هنوز هم اولین ها از آن ایرانی هاست و دانشمندان مطرح دنیا ایرانی هستند اما ایران جزء عقب افتاده ترین کشورهاست

چرا ما ایرانی ها خیلی راحت ارزش های  خودمون رو به دیگران می دیم بدون اینکه خودمون ازشون استفاده کنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد