من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

عاشقی رسم خوش فرهاد بود من هنوز درمانده آه توام
من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

من نگویم عاشقم یه ذره من دیوانه ام

عاشقی رسم خوش فرهاد بود من هنوز درمانده آه توام

به تاراج رفته

تمام سرزمینم رو به تاراج بردند

از دریای خروشان خزر تا ابهای گرم و آرام جنوب

از گرمی دست های من تا  مهربانی  نگاهم

از خاک حاصلخیز وطنم تا پرندگان در اوج گرفته مهاجر

حتی ستارگان آسمانم را دزدیدند

کوه های  سر به فلک کشیده و آبهای جاری رودخانه هایم را بردند

و من ساکت نشته و فقط می نگرم.

فریادم، اعتراضم و اشک هایم را به باد داده اند

آزادیم به کدامین امنیت دربند شد

لبخند و عشقم در  گرد و غبار بی مهری ها مدفون شده

مرا ببخش فرزندم که سردم و صداقتم لکه دار شد

مرا ببخشی ایرانم که ساکت نشسته و فقط می نگرم


نتیجه تصویری برای ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد